Waarom een persbericht?

Als ondernemer of journalist wilt u het liefste uw nieuws met zoveel mogelijk mensen delen. U heeft een eigen website waar u uiteraard dit nieuws op plaatst, maar wordt uw website wel genoeg bezocht? Kan men uw website wel zo gemakkelijk vinden? Een gemiste kans als uw bezoekersaantal tegenvalt, en u compleet onvindbaar bent voor alle internetgebruikers; wie brengt u dan eigenlijk op de hoogte van uw belangrijke nieuws?
Actuele Persberichten biedt u nu de mogelijkheid om op ons platform geheel gratis uw persbericht(en) te plaatsen. Onze website heeft een zeer hoog bezoekersaantal en bekendheid, waardoor uw persbericht altijd wordt opgemerkt. Omdat u bij ons in de gelegenheid bent om in uw persbericht door te linken naar uw eigen website, verhoogt u automatisch het aantal bezoekers op uw website! U bent beter vindbaar voor uw klanten, wat uiteindelijk resulteert in een positieve flow van uw business!

Persbericht initiatief

Actuele Persberichten is een geheel nieuw initiatief. Wij zijn er voor elke ondernemer in elke branche. Wij zijn ervan overtuigd dat wij de ondernemer kunnen helpen door middel van het plaatsen van geheel gratis persberichten. Wij hebben onze website onderverdeeld in verschillende pers-categorieën, waardoor men gemakkelijk opvalt in de door uw uitgekozen categorie. Het is zelfs mogelijk om in meerdere categorieën zichtbaar te zijn, indien uw persbericht actueel is in meerdere rubrieken.